021-74214 :تلفن تماس

راهنمای انتخاب تلفن همراه روزبه الکترونیک

راهنمای انتخاب تلفن همراه

در انتخاب نوع تلفن همراه عوامل متعددی تاثیرگذار است که می‌توان از امکانات موبایل، قیمت تلفن همراه، اندازه گوشی، سیستم عامل موبایل و میزان کارایی آن در موقعیت‌های مختلف یاد کرد. برای تهیه تلفن همراه مناسب بدون شک به یک راهنمای انتخاب تلفن همراه نیاز است که کارشناسان شرکت روزبه الکترونیک در این زمینه به بهترین شکل شما عزیزان را راهنمایی خواهند کرد.

قیمت گوشی

عوامل بسیاری وجود دارد که در قیمت گوشی موثرند و در این قسمت به مهمترین آن‌ها می‌پردازیم. یک عامل موثر در قیمت تلفن همراه، امکانات موبایل از قبیل کیفیت دوربین، پردازنده، تعداد سیم‌کارت و ... است. برند گوشی نیز با اهمیت‌ترین فاکتور در قیمت محسوب می‌شود و برند معروف‌تر، گوشی‌های گران‌تری را به بازار عرضه می‌کند. در ایران، گارانتی نیز باعث افزایش قیمت گوشی می‌شود زیرا تعداد نمایندگی‌ها محدود است. بازه زمانی خرید و نرخ ارز نیز می‌تواند گران و یا ارزان قیمتی یک گوشی را تعیین کند و در نهایت محلی که از آن تلفن همراه خود را خریداری می کنید می‌تواند در تعیین قیمت گوشی تاثیر بگذارد، زیرا فروشگاه‌های فیزیکی کالا را از واسطه‌ها خریداری می‌کنند و طبیعتاً با قیمت بالاتری نسبت به فروشگاه‌های اینترنتی مانند روزبه الکترونیک آن را به فروش می‌رسانند.

 

اندازه گوشی

اندازه گوشی در کنار دیگر امکانات گوشی، یک شاخص مهم در خریداری آن به شمار می‌رود. اندازه و ابعاد تلفن همراه به اندازه مونیتور آن بستگی دارد، هر چه نمایشگر کوچکتر باشد اندازه گوشی نیز کاهش می‌یابد به طوری که می‌توان با یک دست با آن کار کرد و هر چقدر اندازه نمایشگر بزرگتر شود، ابعاد گوشی نیز بزرگتر شده و باید از دو دست برای استفاده از گوشی بهره‌مند شد. شرکت روزبه الکترونیک عرضه کننده انواع گوشی در سایزهای مختلف می‌باشد.

 

سیستم عامل موبایل

امروزه استفاده از تلفن‌های هوشمند پرطرفدار و تقریباً تبدیل به امری اجتناب ناپذیر شده است. تفاوت در نوع سیستم عامل موبایل، چیزی است که مسبب جذابیت این گوشی‌ها می‌شود و یکی از عوامل تعیین امکانات موبایل و قیمت گوشی نیز است. اندروید و آی او اس دو سیستم عامل موبایل پرطرفدار در دنیا هستند که هرکدام قابلیت‌های بسیاری در اختیار کاربران قرار می‌دهند. انتخاب نوع سیستم عامل به سلیقه و البته حوصله افراد باز می‌گردد زیرا طراحی اندروید ساده و آی او اس کمی پیچیده‌تر است.

راهنمای انتخاب تلفن همراه, موبایل, تلفن همراه

برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید در ساعات اداری با ما در ارتباط باشید.
پاسخگوی شما هستیم...

. روزبه الکترونیک
Close and go back to page
با درود خدمت همراهان همیشگی روزبه الکترونیک و تبریک پیشاپیش سال نو

لازم به ذکر است با توجه به زمان اعلام شده از جانب شرکت‌های کالا‌رسان مبنی بر تحویل و دریافت بسته‌های ارسالی ، به جهت ارائه خدمات در سریع‌ترین زمان، دستگاه‌های ارسالی که تا قبل از تاریخ 1402/12/14 به مجموعه تحویل گردیده است در روزهای پایانی سال پذیرش شده و به مشتریان تحویل داده می‌شود و دستگاه‌هایی که بعد از تاریخ مذکور به مجموعه تحویل داده شود بعد از تعطیلات 1403 پذیرش خواهند شد.
واحد خدمات پس از فروش نیز تا تاریخ 1402/12/28 آماده ارائه خدمات به مشتریان حضوری می‌باشد.
با سپاس از همراهی شما