021-74214 :تلفن تماس

نقاط قوت آیفون 12 روزبه الکترونیک

نقاط قوت آیفون 12

جدیدترین محصولی که در کنفرانس خبری اپل به کاربران این برند در دنیا معرفی شد، آیفون 12 بود. این گوشی هوشمند که توسط شرکت اپل با سیستم عامل آی او اس 14 ساخته شده و به بازار رسیده است، توجه طیف گسترده‌ای از افراد را به خود جلب کرده است. پشتیبانی5G، توان پردازش بی‌نظیر و طراحی بسیار جذاب از جمله نقاط قوت آیفون 12 است.

 


آیفون

کمپانی اپل، گوشی‌های هوشمند خود را آیفون نام‌گذاری کرده است و معمولاً در هر کنفرانس خبری اپل از محصولی جدید رونمایی می‌شود. انواع آیفون‌ از ورژن‌های آی او اس مختلفی استفاده می‌کنند که قابلیت بروزرسانی نیز دارند و حالا نوبت به محصولی جدید با سیستم عامل آی او اس 14 رسیده است. بنابر اعلام کمپانی اپل حافظه آیفون 12 در سه رده 64، 128 و 256 گیگابایتی به کاربران ارائه می‌شود و رنگبندی آیفون 12 و حافظه آن از مهمترین عوامل تعیین کننده قیمت آیفون 12 به حساب می‌آيد. شرکت روزبه الکترونیک با وارد کردن آیفون 12، آماده عرضه این محصول به عاملین فروش خود می‌باشد.

 


شرکت اپل

شرکت اپل، یک شرکت فناوری آمریکایی است و از گذشته تا کنون در تولید محصولات الکترونیکی و هوشمند با بهره‌گیری از تکنولوژی روز دنیا در حال رقابت با سایر شرکت‌ها است. گوشی هوشمندی که به تازگی توسط شرکت اپل وارد بازار شده است به دلیل کارایی و طراحی زیبا متقاضیان زیادی دارد. رنگبندی آیفون 12 و میزان حافظه آیفون 12 باعث ایجاد تغییراتی در قیمت آيفون 12 می‌شوند و در کشور ما نیز به دلیل نوسانات قیمت دلار، قیمت آیفون 12 و به طور کلی محصولات شرکت اپل، بسیار گران هستند. با این حال روزبه الکترونیک می‌کوشد این محصولات را با بهترین قیمت به کشور وارد کند.

 


قابلیت‌های آیفون 12

برای شناسایی قابلیت‌های آیفون 12 باید آن را فراتر از طراحی ظاهرش بررسی کرده تا به نقاط ضعف و نقاط قوت آیفون 12 با آی او اس 14 دست پیدا کنیم. خانواده این محصول شامل آیفون 12 مینی، 12، پرو و پروکس می‌شود که رنگبندی آیفون 12 در این مدل‌ها متنوع بوده و حافظه آیفون 12 در سه کانفیگ مختلف به بازار ارائه شده است. از قابلیت‌های آیفون 12 می‌توان به دوربین فوق‌العاده، صفحه نمایشگر OLED ، اسپیکرهای استریو، پردازنده بسیار قدرتمند و ... اشاره کرد و بررسی روزبه الکترونیک نشان می‌دهد که نقاط ضعف این محصول عرضه آن بدون شارژر، محدودیت شارژ سریع به 20 وات می‌باشد.

 

تلفن همراه, آی او اس, آیفون 12

برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید در ساعات اداری با ما در ارتباط باشید.
پاسخگوی شما هستیم...

. روزبه الکترونیک
Close and go back to page
با درود خدمت همراهان همیشگی روزبه الکترونیک و تبریک پیشاپیش سال نو

لازم به ذکر است با توجه به زمان اعلام شده از جانب شرکت‌های کالا‌رسان مبنی بر تحویل و دریافت بسته‌های ارسالی ، به جهت ارائه خدمات در سریع‌ترین زمان، دستگاه‌های ارسالی که تا قبل از تاریخ 1402/12/14 به مجموعه تحویل گردیده است در روزهای پایانی سال پذیرش شده و به مشتریان تحویل داده می‌شود و دستگاه‌هایی که بعد از تاریخ مذکور به مجموعه تحویل داده شود بعد از تعطیلات 1403 پذیرش خواهند شد.
واحد خدمات پس از فروش نیز تا تاریخ 1402/12/28 آماده ارائه خدمات به مشتریان حضوری می‌باشد.
با سپاس از همراهی شما