021-74214 :تلفن تماس

معرفی گوشی s21 ultra سامسونگ روزبه الکترونیک

معرفی گوشی s21 ultra سامسونگ

در معرفی گوشی s21 ultra سامسونگ باید اشاره کرد که این گوشی سامسونگ بعد از نوت ۲۰ روانه بازار می‌شود و هم‌خانواده‌های این مدل گلکسی S21، گلکسی S21 پلاس هستند. این گوشی از برند سامسونگ دارای ظاهر و طراحی کاملاً جدید است. روزبه الکترونیک ارائه دهنده انواع گوشی با توجه به امکانات این گوشی، تلفن همراه s21 ultra سامسونگ و تجهیزات جانبی این گوشی را وارد خواهد کرد.

 

 

گوشی سامسونگ

یکی از پرچمداران در استفاده از سیستم عامل اندروید، گوشی سامسونگ است که همواره در رقابت با کمپانی اپل و سیستم عامل آی او اس، برای ارائه امکانات و کارایی بیشتر محصولات تلاش می‌کند. با معرفی گوشی s21 ultra سامسونگ به عنوان جدیدترین گوشی سامسونگ بسیاری از کاربران و کارشناسان روزبه الکترونیک به مقایسه گوشی با آیفون ۱۲ پرداختند. به عنوان مثال ابعاد ماژول دوربین گوشی s21 ultra از آیفون ۱۲ کوچکتر است و در مقایسه گوشی با آیفون ۱۲ باید اشاره کرد که گوشی سامسونگ از این پس طراحی گوشی با لبه‌ی گرد و آیفون طراحی با لبه تخت را در نظر دارد.

 

 

معرفی آخرین گوشی‌ های سامسونگ

معرفی آخرین گوشی های سامسونگ به خصوص در سال ۲۰۲۰ مثل مدل گلکسی A71، گلکسی m31، نوت۱۰ لایت، گلکسی A51 و ... به افراد کمک می‌کند تا مطابق با توانایی مالی و کارایی مورد نیاز، گوشی مناسب برای خود تهیه کنند. شرکت روزبه الکترونیک با معرفی آخرین گوشی های سامسونگ و پرچمدار این برند یعنی گوشی s21 ultra سامسونگ و تجهیزات جانبی این گوشی سعی در آشنا کردن افراد با امکانات این گوشی دارد تا کاربران برند سامسونگ در ایران بتوانند با اطلاعات مکفی، خرید خود را از عاملین فروش انجام دهند.92 لازم به ذکر است که کلیه خدمات پس از فروش مثل رجیستری و ... توسط روزبه الکترونیک انجام می‌شود.

 

 

حدود قیمت s21 ultra سامسونگ

با توجه به آن که از گوشیs21 ultra  در تاریخ ۱۴ ژانویه مطابق با ۲۵ دی ماه ۱۳۹۹ رونمایی خواهد شد و قرار است از ۱۰ بهمن ماه به بازار هند وارد شود، بررسی ها نشان می دهد که حدود قیمت s21 ultra سامسونگ از مدل قبلی یعنی گلکسی s20 به اندازه ۲۰۰ دلار ارزان‌تر است. نمایشگر این گوشی ۱۲۰ هرتز است و اندازه صفحه نمایش این سری گوشی‌ها ۲/۶ و ۸/۶ می‌باشد. به محض ورود پرچمدار سامسونگ به بازار و دریافت اطلاعات بیشتر از امکانات این گوشی، روزبه الکترونیک حدود قیمت s21 ultra سامسونگ را به سمع و نظر شما همراهان و عاملین فروش گرامی می‌رساند.

تلفن همراه, برند‌های گوشی موبایل, روزبه الکترونیک, اندروید

برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید در ساعات اداری با ما در ارتباط باشید.
پاسخگوی شما هستیم...

. روزبه الکترونیک
Close and go back to page