021-74214 :تلفن تماس

محصولات قرمز اپل روزبه الکترونیک

محصولات قرمز اپل

کمپانی اپل یکی از لوکس ترین برندهایی است که در بازار جهانی محصولات هوشمندی مانند انواع گوشی، تبلت، ساعت و ... را عرضه می‌کند. این محصولات علاوه بر طراحی بسیار زیبا، دارای رنگ‌های متنوعی نیز هستند و درآمد حاصل فروش بعضی از آن‌ها مانند محصولات قرمز اپل، صرف امور خیریه اپل می‌شود. ناگفته نماند که شرکت روزبه الکترونیک علاوه بر محصولات قرمز اپل، سایر وسایل هوشمند این کمپانی را نیز عرضه می‌کند.

 

 

رنگ محصولات اپل

بعد از قابلیت و امکاناتی که تلفن های همراه هوشمند در اختیار کاربران قرار می‌دهند، رنگ این محصولات جایگاه ویژه‌ای نزد متقاضیان دارد. کمپانی اپل نیز این نیاز را به دقت بررسی و مورد توجه قرار داده تا بتواند علاوه بر کیفیت خوب، رنگ و طراحی بی نظیری را به کاربرانش ارائه کند. همانطور که می‌دانید رنگ محصولات اپل از رنگ‌های مشکی، رزگلد، گلد، قرمز و حتی آبی تشکیل شده است و در میان انواع رنگ محصولات اپل، درآمد حاصل از محصولات قرمز اپل، به امور خیریه و برای درمان افراد مبتلا به سرطان و ایدز اختصاص داده می‌شود. شرکت روزبه الکترونیک آماده ارائه انواع رنگ محصولات اپل به عاملین فروش گرامی می‌باشد.

 

 

درآمد حاصل از محصولات قرمز اپل

سالهاست که شرکت اپل بخشی از درآمد خود را صرف تهیه دارو و موارد مورد نیاز برای درمان افراد مبتلا به سرطان و همچنین برای مبارزه با ویروس HIV یا همان ایدز می‌کند. در واقع بهتر است بدانید که درآمد حاصل از محصولات قرمز اپل هستند که صرف چنین امور عام المنفعه‌ای می‌شوند و طبق خبرهای به گوش رسیده امسال با وجود شرایط کرونایی بخشی از درآمد حاصل از محصولات قرمز اپل برای مبارزه با ویروس کرونا-کووید ۱۹- صرف خواهد شد، بنابراین اگر دوست دارید در چنین فعالیت‌های خیرخواهانه‌ای قدمی هر چند کوچک بردارید تهیه محصولات قرمز رنگ این برند از عاملین فروش شرکت روزبه الکترونیک گزینه مناسبی خواهد بود.

 

 

امور خیریه اپل

انجام کارهای خیر و اختصاص دادن بخشی از درآمد در شرکت‌های بزرگی مانند اپل یکی از راه‌هایی است که باعث جلب توجه و جذب مشتری بیشتر می‌شود البته باید خاطر نشان کرد که نیت های خوبی هم پشت این تصمیمات وجود دارد و تاکنون موجبات کمک به افراد زیادی را در سراسر دنیا فراهم کرده است. امور خیریه اپل نیز باعث شد تا توجهات گسترده‌ای به انواع آیفون و سایر محصولات این کمپانی جلب شود و کاربران توانستند با تهیه محصولات قرمز رنگ، در امور خیریه اپل مشارکت داشته باشند و این خود عاملی برای محبوبیت هر چه بیشتر برند اپل بود. شرکت روزبه الکترونیک با واردات محصولات اپل با رنگ های مختلف، همواره در امور خیریه اپل سهیم بوده است.

برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید در ساعات اداری با ما در ارتباط باشید.
پاسخگوی شما هستیم...

. روزبه الکترونیک
Close and go back to page
با درود خدمت همراهان همیشگی روزبه الکترونیک و تبریک پیشاپیش سال نو

لازم به ذکر است با توجه به زمان اعلام شده از جانب شرکت‌های کالا‌رسان مبنی بر تحویل و دریافت بسته‌های ارسالی ، به جهت ارائه خدمات در سریع‌ترین زمان، دستگاه‌های ارسالی که تا قبل از تاریخ 1402/12/14 به مجموعه تحویل گردیده است در روزهای پایانی سال پذیرش شده و به مشتریان تحویل داده می‌شود و دستگاه‌هایی که بعد از تاریخ مذکور به مجموعه تحویل داده شود بعد از تعطیلات 1403 پذیرش خواهند شد.
واحد خدمات پس از فروش نیز تا تاریخ 1402/12/28 آماده ارائه خدمات به مشتریان حضوری می‌باشد.
با سپاس از همراهی شما