021-74214 :تلفن تماس

کانفیگ های مختلف آیفون ۱۲ روزبه الکترونیک

کانفیگ های مختلف آیفون ۱۲

آیفون ۱۲ پرو، آیفون ۱۲ پرو مکس و آیفون ۱۲ مینی از کانفیگ های مختلف آیفون ۱۲ به شمار می‌روند که هر کدام ویژگی های مختلفی دارند. شرکت روزبه الکترونیک انواع آیفون ۱۲ را بنابر  تقاضای کاربران عزیز برند اپل، به بازار ایران وارد می‌کند تا افراد با توان مالی مختلف بتوانند تلفن همراه هوشمند مورد نظر خود با قابلیت‌های مناسب و قیمتی منصفانه را تهیه کنند.

 

 

آیفون ۱۲ پرو

آیفون ۱۲ پرو در ۲۳ نوامبر ۲۰۲۰ به بازار جهانی عرضه شد تا کاربران اپل بتوانند از طراحی جدید اپل آیفون و امکانات منحصر بفردش استفاده کنند. بررسی روزبه الکترونیک نشان می‌دهد که وزن این مدل از آیفون ۱۲، حدود ۱۸۹ گرم بوده و دارای ابعادی برابر با ۱۴۶.۷ در ۷۱.۵ میلیمتر می‌باشد و از نمایشگر Super letina xdr oled  ۶.۱ اینچی بهره‌ می‌برد. آیفون ۱۲ پرو  با سیستم عامل ای او اس ۱۴ و پردازنده ۶ هسته‌ای در سه حافظه ۱۲۸ گیگابایت، ۲۵۶ گیگابایت و ۵۱۲ گیگابایت به همراه ۶ گیگابایت رم طراحی و تولید شده است. همچنین از دوربین ۱۲ مگاپیکسلی با امکانات بسیار خوبی برخوردار است.

 

 

آیفون ۱۲ پرو مکس

آیفون ۱۲ پرو مکس تولید شده در کمپانی اپل و وارد شده توسط روزبه الکترونیک، دارای جلو و پشت شیشه‌‌ای و همچنین فریم استیل ضد زنگ است، این مدل از آیفون ۱۲ ضمن بهره‌مندی از سیستم عامل آی او اس ۱۴، دارای نمایشگر ۶.۷ اینچی از نوع Super letina xdr oled می‌باشد. پردازنده ۴ هسته‌ای گرافیکی و تولید این محصول با سه نوع حافظه ۱۲۸، ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایتی دست کاربر را برای تهیه تلفن همراه هوشمند با حافظه‌ی مورد نیاز باز می‌گذارد. همانگونه که از قبل انتظار می‌رفت وجود امکانات و قابلیت‌های متعدد مانند دوربین ۱۲ مگاپیکسل، اسپیکر استریو، حسگرهای قوی و ... آیفون ۱۲ پرو مکس را به قوی‌ترین کانفیگ آیفون تبدیل کرد.

 

 

آیفون ۱۲ مینی

در شرکت اپل برای طراحی آیفون ۱۲ سلیقه و نیاز تمامی کاربران از قبل سنجیده شد و به همین منظور نیز آیفون ۱۲ مینی نیز در این طراحی گنجانده و تولید شد. شرکت روزبه الکترونیک نیز این محصول را به بازار موبایل ایران وارد کرد تا کاربران ایرانی هم بتوانند از امکانات این مدل آیفون برخوردار شوند. آیفون ۱۲ مینی، ارزان ترین سری این مجموعه با نمایشگر ۵.۴ با حافظه داخلی ۶۴، ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی به همراه ۴ گیگابایت رم است که با قیمت حدود ۶۴۹ دلار در حجم ۶۴ گیگابایتی قابل خریداری است. برای تهیه این مدل از تلفن همراه هوشمند از برند اپل می‌توانید به عاملین فروش روزبه الکترونیک مراجعه فرمایید.

موبایل, آیفون 12, اپل

برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید در ساعات اداری با ما در ارتباط باشید.
پاسخگوی شما هستیم...

. روزبه الکترونیک
Close and go back to page
با درود خدمت همراهان همیشگی روزبه الکترونیک و تبریک پیشاپیش سال نو

لازم به ذکر است با توجه به زمان اعلام شده از جانب شرکت‌های کالا‌رسان مبنی بر تحویل و دریافت بسته‌های ارسالی ، به جهت ارائه خدمات در سریع‌ترین زمان، دستگاه‌های ارسالی که تا قبل از تاریخ 1402/12/14 به مجموعه تحویل گردیده است در روزهای پایانی سال پذیرش شده و به مشتریان تحویل داده می‌شود و دستگاه‌هایی که بعد از تاریخ مذکور به مجموعه تحویل داده شود بعد از تعطیلات 1403 پذیرش خواهند شد.
واحد خدمات پس از فروش نیز تا تاریخ 1402/12/28 آماده ارائه خدمات به مشتریان حضوری می‌باشد.
با سپاس از همراهی شما