021-74214 :تلفن تماس

رجیستری گوشی توسط روزبه الکترونیک

رجیستری گوشی توسط روزبه الکترونیک

یکی از اقدامات صورت گرفته برای جلوگیری از قاچاق تلفن همراه، رجیستری گوشی های وارداتی می‌باشد که حدودا از دو سال پیش با جدیت شروع شد. با توجه به طرح رجیستری قانونی، استعلام اصالت تلفن همراه از جمله مهمترین کارهایی است که باید قبل از خرید موبایل توسط کاربران انجام شود. به اطلاع مشتریان عزیز می‌رسانیم که کلیه خدمات انتقال مالکیت و رجیستری گوشی توسط روزبه الکترونیک صورت می‌پذیرد.

 


رجیستری گوشی چیست

طرح رجیستری گوشی های وارداتی یا همان شناسه‌دار کردن تلفن همراه به جهت جلوگیری از ورود کالای قاچاق به کشور آغاز شد و شما باید اقدامات لازم جهت انتقال مالکیت و رجیستری قانونی را انجام دهید زیرا عدم انجام رجیستری گوشی باعث می‌شود تا گوشی‌هایی که به صورت غیرقانونی به کشور وارد شده اند بعد از گذشت ۳۰ روز، دیگر از شرکت‌های اپراتور خدمات دریافت نکنند. به همین علت رجیستری گوشی توسط روزبه الکترونیک امری ضروری تلقی می‌گردد. توجه کنید که رجیستری در فرودگاه برای گوشی‌های مسافران انجام می‌شود و مسافران می‌توانند با مراجعه به سایت گمرک عوارض دستگاه خود را پرداخت کرده و ظرف مدت سه ماه دستگاه خود را در سامانه گمرک ثبت کنند.

 


قوانین رجیستری

استعلام و فعالسازی تلفن همراه از طریق سایت و اپلیکیشن همتا و همچنین پیامک کردن شماره ۱۵ رقمی درج شده روی جعبه به شماره ۷۷۷۷ از جمله قوانین رجیستری است که باید رعایت گردد. اگر قوانین رجیستری رعایت نشود شما پیامکی حاوی هشدار درباره عدم بهره‌مندی از سرویس‌ها را دریافت خواهید کرد. همچنین می‌توانید برای انتقال مالکیت نیز از طریق سایت یا اپلیکیشن همتا و سامانه۷۷۷۷ اقدام کنید. با تغییر قوانین رجیستری گوشی‌های مسافران، رجیستری در فرودگاه نیز تنها برای سیم‌کارت‌هایی انجام می‌شود که حداقل ۲۰ روز از زمان فعالسازی آن‌‌ها گذشته باشد. با رجیستری گوشی توسط روزبه الکترونیک کلیه نگرانی‌های خود را مرتفع سازید.

 


هزینه رجیستری

با توجه به اطلاعیه سایت همتا در خصوص ممنوع بودن دریافت هر گونه هزینه رجیستری، تنها مسافرانی که به رجیستری گوشی های وارداتی توسط خودشان اقدام می‌کنند، موظف به پرداخت هزینه‌های گمرک هستند که به هزینه رجیستری معروف شده است. صاحبان گوشی‌‌های هوشمند از برندهای مختلف با توجه به مدلشان مشمول پرداخت مبالغ‌ گوناگونی برای رجیستری گوشی هستند و شما می‌تواند میزان مبلغ را مشخصاً از گمرک پیگیری کنند. مخاطبان روزبه الکترونیک توجه داشته باشند که طبق اطلاعیه‌های ستاد گمرک سالانه مجاز به ثبت یک دستگاه به صورت مسافری هستند.

موبایل, تلفن همراه, برند‌های گوشی موبایل, روزبه الکترونیک

برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید در ساعات اداری با ما در ارتباط باشید.
پاسخگوی شما هستیم...

. روزبه الکترونیک
Close and go back to page
با درود خدمت همراهان همیشگی روزبه الکترونیک و تبریک پیشاپیش سال نو

لازم به ذکر است با توجه به زمان اعلام شده از جانب شرکت‌های کالا‌رسان مبنی بر تحویل و دریافت بسته‌های ارسالی ، به جهت ارائه خدمات در سریع‌ترین زمان، دستگاه‌های ارسالی که تا قبل از تاریخ 1402/12/14 به مجموعه تحویل گردیده است در روزهای پایانی سال پذیرش شده و به مشتریان تحویل داده می‌شود و دستگاه‌هایی که بعد از تاریخ مذکور به مجموعه تحویل داده شود بعد از تعطیلات 1403 پذیرش خواهند شد.
واحد خدمات پس از فروش نیز تا تاریخ 1402/12/28 آماده ارائه خدمات به مشتریان حضوری می‌باشد.
با سپاس از همراهی شما