021-74214 :تلفن تماس

برندهای گوشی موبایل روزبه الکترونیک

برندهای گوشی موبایل

شرکت روزبه الکترونیک وارد کننده انواع گوشی در برندهای مختلف و پرطرفدار مانند آیفون، سامسونگ و شیائومی است. می‌توانید برای اطلاع از برندهای گوشی موبایل و خرید موبایل با کارشناسان ما تماس بگیرید و یا برای ثبت سفارش خود به بخش عاملین فروش در سایت مراجعه فرمایید. لازم به ذکر است که تمامی فرایند رجیستری تلفن همراه برای شما قابل انجام است.

 

اپل

در انواع مدل‌های آیفون و آیپد از سیستم عامل آی او اس که یک سیستم عامل منحصر به فرد بوده و توسط شرکت اپل ساخته شده،‌ استفاده می‌شود. با توجه به کارایی تلفن همراه هوشمند، کمپانی اپل تاکنون توانسته کاربران زیادی را برای خرید به خود جذب کند. خرید موبایل یک فرایند با اهمیت است زیرا باید تمامی قابلیت‌های مورد نیاز به علاوه قیمت گوشی هم در نظر گرفته شود. به دلیل نوسانات ارز آیفون نسبت به سایر گوشی‌ها از قیمت بالاتری برخوردار بوده و نوعی موبایل لوکس محسوب می‌شود. روزبه الکترونیک رجیستری تلفن همراه مدل آیفون را نیز برای متقاضیان و عاملین فروش انجام می‌دهد.

 

 

سامسونگ

در موبایل و تبلت‌های سامسونگ،‌ سیستم عامل اندروید بکار رفته که پرطرفدارترین سیستم عامل موجود در دنیا است. اندروید توسط شرکت گوگل بر پایه هسته لینوکس برای استفاده در انواع تلفن‌ هوشمند ساخته شد که سامسونگ نیز یکی از آن‌ها است. این برند در مقایسه با سایرین به دلیل راحت در اختیار قرار دادن ابزارهای مورد نیاز به کاربران، تاکنون مشترکین زیادی داشته است. برای خرید موبایل از برند سامسونگ و اطلاع از نحوه رجیستری تلفن همراه با کارشناسان روزبه الکترونیک تماس گرفته تا شما عزیزان را راهنمایی کنند.

 

 

شیائومی

شیائومی یک برند چینی است که با ارائه انواع گوشی‌های هوشمند توانسته جای خود را در بازار موبایل دنیا باز کند. سیستم عامل شیائومی نیز اندروید است و با گرافیک و طراحی مناسب، دوربین خوب و دسترسی آسان به ابزارهای مورد نیاز، توجه کاربران بسیاری را به خود جلب کرده است. خرید موبایل از برند شیائومی به شما اجازه استفاده از قابلیت‌هایی را می‌دهد که قبل از آن فقط در گوشی‌های لوکس وجود داشتند. قیمت شیائومی در مقایسه با سایر برندهای موبایل در مقابل خدمات و کیفیت ارائه شده، بسیار ارزان و مقرون به صرفه است. برای اطلاع از قیمت شیائومی و میزان کارایی سیستم عامل شیائومی و ثبت سفارش با روزبه الکترونیک تماس حاصل فرمایید.

 

راهنمای انتخاب تلفن همراه, موبایل, تلفن همراه, برند‌های گوشی موبایل, روزبه الکترونیک

برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید در ساعات اداری با ما در ارتباط باشید.
پاسخگوی شما هستیم...

. روزبه الکترونیک
Close and go back to page
با درود خدمت همراهان همیشگی روزبه الکترونیک و تبریک پیشاپیش سال نو

لازم به ذکر است با توجه به زمان اعلام شده از جانب شرکت‌های کالا‌رسان مبنی بر تحویل و دریافت بسته‌های ارسالی ، به جهت ارائه خدمات در سریع‌ترین زمان، دستگاه‌های ارسالی که تا قبل از تاریخ 1402/12/14 به مجموعه تحویل گردیده است در روزهای پایانی سال پذیرش شده و به مشتریان تحویل داده می‌شود و دستگاه‌هایی که بعد از تاریخ مذکور به مجموعه تحویل داده شود بعد از تعطیلات 1403 پذیرش خواهند شد.
واحد خدمات پس از فروش نیز تا تاریخ 1402/12/28 آماده ارائه خدمات به مشتریان حضوری می‌باشد.
با سپاس از همراهی شما