021-74214 :تلفن تماس

فروش ویژه نوروزی آیفون روزبه الکترونیک

فروش ویژه نوروزی آیفون

بازار موبایل نیز مانند بازار سایر اقلام و محصولات مورد نیاز، در روزهای منتهی به سال نو تخفیفات گسترده و مناسبی را تجربه می‌کند و این بار شرکت روزبه الکترونیک با فروش ویژه نوروزی آیفون برای رفاه حال کاربران این برند معروف وارد عمل شده است. کارشناسان ما در نمایندگی‌های روزبه الکترونیک، شما را جهت آگاهی از میزان تخفیف آیفون برای شب عید و استفاده از فروش نوروزی آیفون راهنمایی می‌کنند.

 

 

فروش نوروزی آیفون

با توجه به شرایط اقتصادی حاکم بر جامعه و گران بودن محصولات هوشمند و الکترونیکی وارد شده به کشور به دلیل نوسانات قیمت دلار، فروش نوروزی آیفون به دلیل برخورداری از تخفیف می‌تواند گزینه مناسبی برای افرادی که به تهیه انواع آیفون علاقمندند، باشد. باید خاطر نشان کرد که تمامی عاملین فروش شرکت روزبه الکترونیک می‌توانند در فروش نوروزی آیفون شرکت کنند تا تلفن های همراه هوشمند کمپانی اپل با قیمت بسیار بهتر و مناسبتری به دست کاربران و طرفداران این برند محبوب برسد. برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره پیشنهاد نوروزی ما به شما و میزان تخفیف تعیین شده برای محصولات با ما در ارتباط باشید.

 

 

تخفیف آیفون برای شب عید

استفاده از تخفیف آیفون برای شب عید می‌تواند برای طرفداران و کاربران گوشی های هوشمند برند اپل خبر بسیار خوشایندی باشد، زیرا این پیشنهاد و کاهش قیمت می‌تواند به آن‌ها در خرید مدل دلخواه خود با قیمت مناسبتر کمک کند. روزبه الکترونیک نیز با توجه به شرایط اقتصادی، تخفیف آیفون برای شب عید را به عنوان هدیه‌ای برای جلب رضایت مشتریان خود در نظر گرفته است، که بتواند با فروش نوروزی آیفون، هر چه زودتر به بخشی از اهداف راهبردی و معنوی مجموعه یعنی ارائه محصولات با کیفیت و روز دنیا با بهترین قیمت دست پیدا کند.

 

 

پیشنهاد نوروزی ما به شما

طرح فروش ویژه آیفون برای نوروز، شامل تمام مدل های آیفون وارد شده توسط روزبه الکترونیک می‌شود، اما آیفون ۱۱ پیشنهاد نوروزی ما به شما برای استفاده بهتر از این تخفیف خاص و شروع سالی فوق العاده با یک گوشی آیفون است که به واسطه ابزارها و امکاناتش پاسخگوی اثر نیازهای شما باشد. آیفون ۱۱ طبق نتایج اعلام شده توسط موسسات تحقیقاتی پرفروش‌ترین گوشی در سال ۲۰۲۰ در بین سایر برندها شناخته شد و طراحی بی نظیر، قابلیت‌ها، کیفیت دوربین و باتری و ... باعث شد تا پیشنهاد نوروزی ما به شما برای خریداری یک گوشی جدید در آستانه سال نو، چیزی جز آیفون ۱۱ نباشد.

تلفن همراه, آیفون, فروش نوروزی, اپل

برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید در ساعات اداری با ما در ارتباط باشید.
پاسخگوی شما هستیم...

. روزبه الکترونیک
Close and go back to page
با درود خدمت همراهان همیشگی روزبه الکترونیک و تبریک پیشاپیش سال نو

لازم به ذکر است با توجه به زمان اعلام شده از جانب شرکت‌های کالا‌رسان مبنی بر تحویل و دریافت بسته‌های ارسالی ، به جهت ارائه خدمات در سریع‌ترین زمان، دستگاه‌های ارسالی که تا قبل از تاریخ 1402/12/14 به مجموعه تحویل گردیده است در روزهای پایانی سال پذیرش شده و به مشتریان تحویل داده می‌شود و دستگاه‌هایی که بعد از تاریخ مذکور به مجموعه تحویل داده شود بعد از تعطیلات 1403 پذیرش خواهند شد.
واحد خدمات پس از فروش نیز تا تاریخ 1402/12/28 آماده ارائه خدمات به مشتریان حضوری می‌باشد.
با سپاس از همراهی شما