021-74214 :تلفن تماس

پرفروش ترین برندهای موبایل روزبه الکترونیک

پرفروش ترین برندهای موبایل

بازار استفاده از گوشی‌های هوشمند، رونق بیشتری نسبت به گذشته داشته و افراد با هر توان مالی سعی در خرید پرفروش ترین برندهای موبایل مانند اپل، شیائومی، سامسونگ، آنر و نوکیا را دارند. بازار فروش برندهای موبایل در کشور به دلیل قیمت دلاری برندها همواره در نوسان است. روزبه الکترونیک با فروش ویژه موبایل می‌کوشد تا محبوب‌ترین برند موبایل را با قیمت مناسب به دست مصرف‌کننده برساند.

 

 

محبوب‌ترین برند موبایل

اپل، شیائومی، آنر، سامسونگ و نوکیا از جمله برندهایی هستند که به دلیل تنوع بالا، برای افراد با سلایق گوناگون و توان مالی متفاوت قادر به ارائه خدمات هستند. بر خلاف سال ۲۰۱۹ که عنوان محبوب‌ترین برند موبایل به سامسونگ رسید، اپل، سامسونگ و شیائومی در کسب عنوان محبوب‌ترین برند موبایل در سال ۲۰۲۰ رقابت تنگاتنگی با یکدیگر داشتند و در نهایت آیفون ۱۱ پرو از کمپانی اپل به خوبی توانست در بازار فروش برندهای موبایل جای خود را باز کند و تبدیل به برند محبوب موبایل شود. باید خاطر نشان کرد که روزبه الکترونیک واردکننده انواع گوشی‌های هوشمند از پرفروش‌ترین برندهای بازار می‌باشد.

 


قیمت دلاری برندها

قیمت گوشی‌ها در سراسر جهان برای بیشتر افراد جامعه مناسب بوده و توانایی خرید موبایل از برند محبوب خود را در حالت عادی و یا در هنگام فروش ویژه موبایل دارند اما قیمت دلاری برندها در کشورهایی مانند ایران به دلیل نوسانات بازار ارز به صورت مداوم در حال تغییر و افزایش است، باعث کاهش قدرت خرید کاربران محبوب‌ترین برند موبایل مانند اپل، سامسونگ و ... شده است. گرچه تغییرات قیمت دلار واردات گوشی را کمی دستخوش تغییر کرده اما روزبه الکترونیک با وارد کردن پرفروش ترین‌ برندهای موبایل سعی در ارائه بهترین کیفیت به عاملین فروش خود به همراه خدمات پس از فروش محصولات هوشمند مثل رجیستری را دارد.

 


بازار فروش برندهای موبایل

افزایش ناگهانی قیمت‌ها اگر چه مقداری باعث کاهش تقاضا در بازار خرید و فروش گوشی شد اما همچنان بازار فروش برندهای موبایل با توجه به تغییر روزانه قیمت‌ها در کشور داغ است. روزبه الکترونیک جهت تامین نیاز کشور به گوشی هوشمند، با عرضه پر فروش‌ترین و محبوب‌ترین برند موبایل مانند اپل، سامسونگ، آنر،‌ نوکیا و شیائومی به عاملین فروش خود، توانسته گامی هر چند کوچک در این زمینه بر دارد. برای پیوستن به جمع عاملین فروش ما، می‌توانید بخش مربوطه را در سایت مطالعه کرده و یا با ما تماس بگیرید.

موبایل, برند‌های گوشی موبایل, روزبه الکترونیک

برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید در ساعات اداری با ما در ارتباط باشید.
پاسخگوی شما هستیم...

. روزبه الکترونیک
Close and go back to page
با درود خدمت همراهان همیشگی روزبه الکترونیک و تبریک پیشاپیش سال نو

لازم به ذکر است با توجه به زمان اعلام شده از جانب شرکت‌های کالا‌رسان مبنی بر تحویل و دریافت بسته‌های ارسالی ، به جهت ارائه خدمات در سریع‌ترین زمان، دستگاه‌های ارسالی که تا قبل از تاریخ 1402/12/14 به مجموعه تحویل گردیده است در روزهای پایانی سال پذیرش شده و به مشتریان تحویل داده می‌شود و دستگاه‌هایی که بعد از تاریخ مذکور به مجموعه تحویل داده شود بعد از تعطیلات 1403 پذیرش خواهند شد.
واحد خدمات پس از فروش نیز تا تاریخ 1402/12/28 آماده ارائه خدمات به مشتریان حضوری می‌باشد.
با سپاس از همراهی شما