021-74214 :تلفن تماس

محبوب‌ترین سیستم عامل موبایل روزبه الکترونیک

محبوب‌ترین سیستم عامل موبایل

امکانات سیستم عامل موبایل باعث شده است که امروزه استفاده از گوشی‌های هوشمند بخشی جدایی ناپذیر از زندگی افراد باشد. محبوب‌ترین سیستم عامل موبایل موجود در دنیا اندروید است گرچه آی او اس هم طرفداران زیادی را دارد. روزبه الکترونیک از عاملین واردات گوشی با سیستم عامل اندروید بوده و سعی در ارائه بهترین محصولات هوشمند به مشتریان خود دارد.

 


آی او اس

شرکت اپل سیستم عامل آی او اس را به صورتی انحصاری و تنها برای محصولات شرکت خود مانند آیپد و آیفون ساخته است. اپ استور یکی از امکانات سیستم عامل اپل بوده و به دلیل چندین میلیارد بار دانلود برنامه‌ها از این فروشگاه انحصاری، این سیستم عامل جای خود را به خوبی در کنار محبوب‌ترین سیستم عامل موبایل در دنیا باز کرده است. این امر مسئولیت کمپانی اپل را دو چندان می‌کند زیرا انتظارات از ورژن بعدی آی او اس بسیار بالاتر رفته است. شرکت روزبه الکترونیک وارد کننده انواع گوشی‌های هوشمند بنا بر نیازسنجی از مشتریان خود، محصولات هوشمند اپل را نیز وارد کشور کرده تا به دست عاملین فروش خود برساند.

 


اندروید

سیستم عامل اندروید که بر پایه هسته لینوکس و توسط شرکت گوگل ساخته شده است، در بسیاری از تبلت‌ها و گوشی‌های هوشمند با برندهای مختلف کاربرد دارد. سامسونگ یکی از مهمترین برندهایی است که از امکانات سیستم عامل اندروید استفاده می‌کند. این سیستم عامل با حمایت گوگل بسیاری از ابزار را به راحتی در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد به همین جهت هم از آن به عنوان بهترین سیستم عامل موبایل یاد می‌کنند البته نباید رقابت تنگاتنگ این سیستم عامل با آی او اس را نیز از یاد برد. روزبه الکترونیک به واردات گوشی با سیستم عامل اندروید پرداخته است و شما می‌توانید با مطالعه بخش عاملین فروش و یا تماس با مجموعه از نحوه خرید این محصولات هوشمند آگاه شوید.

 


برند سیستم عامل موبایل سال

با وجود رقابت بسیار بین آی او اس و اندروید در ارائه امکانات سیستم عامل و برطرف کردن نیاز کاربران، عنوان برند سیستم عامل موبایل سال هنوز هم در انحصار گوگل است زیرا دسترسی به قابلیت‌ها و کارکرد این گوشی‌ها در مقایسه با محصولات کمپانی اپل بهتر بوده و از قیمت مقرون به صرفه‌تری نیز برخوردار هستند. اگر به دنبال استفاده از برند سیستم عامل موبایل سال هستید برای اطلاع از امکانات و نحوه خرید با روزبه الکترونیک عامل واردات گوشی با سیستم عامل اندروید تماس بگیرید.

موبایل, روزبه الکترونیک, سیستم عامل موبایل, اندروید, آی او اس

برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید در ساعات اداری با ما در ارتباط باشید.
پاسخگوی شما هستیم...

. روزبه الکترونیک
Close and go back to page